WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO GDAŃSK

 

 

PROBLEM Z KOŃCÓWKĄ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO?

 

ZADZWOŃ 798257446

Jak do nas trafić?

uszkodzona końcówki drążka kierowniczego - OBJAWY:

- Stuki podczas jazdy

- Stuki podczas skręcaniauszkodzona końcówka drążka kierowniczego

- Szybsze zużycie opon

- Niestabilne prowadzenie pojazdu

- Samochód ma tendencje do "pływania" po drodze

- Samochód jest niestabilny i niepewny podczas hamowania

 

Wystarczy zadzwonić lub przyjechać aby pożegnać się z problemem. 798257446

 

 

LUZY W UKŁADZIE KIEROWNICZYM POWODUJĄ KOLEJNE USTERKI

końcówka drążka zamontowana

Luzy w elementach zawieszenia powodują kolejne usterki układów kierowniczych oraz innych elementów zawieszenie.

Uszkodzone końcówki drążków kierowniczych będą powodowały szybsze zużycie drążków kierowniczych, zaś luzy elementów układu kierowniczego powodują uszkodzenia w potocznie zwanej maglownicy.

Zębata przekładnia kierownicza zwana potocznie maglownicą jest elementem kosztownym w naprawie.

 

 

Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

Dla przykładu cena dotyczy pojazdu Skoda Fabia II, 2012r., 1.2tsi 77kW/105KM*

Usługa / Część: Cena:
WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA STRONA PRAWA LUB LEWA 55zł
KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO LEMFORDER 115zł
REGULACJA ZBIEŻNOŚCI - DO WYKONANIA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ 80 - 120zł

 

Dla przykładu cena dotyczy pojazdu Ford Mondeo IV, 2012r., 2.0pb 107kW/145KM*

Usługa / Część: Cena:
WYMIANA KOŃCÓWKI DRĄŻKA STRONA PRAWA LUB LEWA 55zł
KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO LEMFORDER 140zł
REGULACJA ZBIEŻNOŚCI - DO WYKONANIA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ 80 - 120zł

*Ceny na dzień 27.04.2021r..

Działanie KOŃCÓWKI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO

Końcówka drążka kierowniczego jest elementem odpowiedzialnym za prawidłowe ustawienie kół osi przedniej.końcówka drążka kierowniczego nowa
Odpowiada ona także za prawidłowe skręcanie pojazdu zgodnie z ruchami kierownicy. Jeśli dochodzi do luzów w końcówce drążka kierowniczego oznacza to, że element jest zużyty i należy go wymienić.

Jeśli końcówka drążka kierowniczego będzie miałą nadmierny luz może dojść do jej wyczepienia, to z koleii doprowadzi do samowolnego skręcenia koła z którego się ona wyczepiła. Koło samowlnie w takiej sytuacji skręci w którąś ze stron, zaś efektu takiego niekontrolowanego skrętu tłumaczyć nie trzeba...

Pamiętajmy więc o odpowiednim serwisowaniu naszych samochodów.

 

 

Regularna dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów to klucz do długiej i bezproblemowej eksploatacji automatycznej skrzyni biegów. W kwestii wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów nie ma co opierać się na zaleceniach producentów. Niektórzy znacznie wydłużają okresy wymiany, są nawet tacy producenci, którzy nie przewidują wykonywania takich czynności natomiast przewidują wymianę kompletnej automatycznej skrzyni biegów. Tymczasem naturalnym zjawiskiem jest wytwarzanie się mikroopiłków, powstających w skrzyni w wyniku procesu tarcia. Ponadto olej podlega procesom starzenia, których nie da sie uniknąć. Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów polega na płukaniu skrzyni podczas jej pracy, dzięki czemu wymienimy olej we wszystkich elementach automatycznej skrzyni biegów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat dynamicznej wymiany oleju kliknij tutaj:dynamiczna wymiana oleju.

Jeśli podczas zmiany biegów przez Twoją automatyczną skrzynie biegów towarzyszą silne szarpnięcia, wręcz uderzenia lub któryś bieg jest pomijany podczas przełączania biegów. Chyba że podczas jazdy czujesz inne niedogodności takie jak np brak reakcji na włączenie biegu. Może to niestety oznaczać uszkodzenie Twojej automatycznej skrzyni biegów. Jeśli tak jest zakup nowej automatycznej skrzyni biegów jest zapewne drogi. Rozważasz wymianę skrzyni biegów na używkę? Pamiętaj, że Twoja także jest używana a przecież kiepsko było by spaść z deszczu pod rynnę. Jeśli natomiast rozważasz naprawę swojej automatycznej skrzyni biegów lub oczekujesz pewnej diagnozy, zadzwoń 798257446. Pomożemy doradzimy i nawet naprawimy. Zajmujemy się naprawą automatycznych skrzyń biegów, także zapraszamy do kontaktu.

Najczęściej spotykanymi objawami uszkodzonej skrzyni biegów są najzwyczajniej wycieki z skrzyni biegów. O ile w skrzyni biegów będzie poprawna ilość oleju, skrzynie nie ulegnie uszkodzeniu. Zbyt niski poziom oleju będzie prowadził do szybszego zużywania się tarcz sprzęgłowych w automatycznej skrzyni biegów. Częstą przypadłością jest także szarpanie skrzyni automatycznej podczas zmiany biegów, o ile nie jest to kwestia uszkodzenia mechanicznego zaworu sterującego a jedynie jego przytkanie lub przybrudzenie dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów potrafi problem zażegnać. Przeciągnie biegów podczas ich przełączania świadczy o znacznym zużyciu oleju w automatycznej skrzyni biegów oraz zmianie jego parametrów i właściwości, ale może także świadczyć o zużyciu tarcz sprzęgłowych i hamulcowych.